Gråhøa ved Kvam og Søre Svartkampen i Sel (17.07.2017)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Krøkla/Per Gyntveien (1,170m) 17.07.2017 11:39
Vinstra (250m) 17.07.2017 14:20

Tre turar i Gudbrandsdalen

Kristine og eg køyrde frå Nygaard til Vinstra, og opp Per Gynt seterveg. Dette var eit flott fjellområde eg ikkje har vitja før. Vi gjekk to turar derifrå, før vi køyrde vidare i retning Heidal.

Krøkla

På veg mot Krøkla
Kristine på Krøkla. Muen midt i bilde
Turen på Krøkla
Afstjønna frå Krøkla

Tur 1: Frå parkeringsplassen til Krøkla. Vi brukte 45 minuttar, og gjekk 3 kilometer. Godt råk og flott utsikt frå denne toppen. På veg ned at til bilen gjekk vi bortom utsiktspunktet. Etter turen åt vi niste i bilen.

Utsikt mot Rondane frå Krøkla
Steinen på utsiktspunktet

Gråhøa

På Skarven, med Gråhøa bak
På veg mot Gråhøa
Tilbake mot Skarven
Utsikt mot Rondane frå Gråhøa

Tur 2: Same utgangspunkt som tur 1. Vi gjekk fyst på Skarven, og vidare på Gråhøa. Her var det flott råk, men også like fint å gå utanom råka. Tilbake at følgde vi råk heile vegen. Vi oppretta ein liten topp på ryggen aust for Gråhøa, og bygde ein varde. Ein veldig fin tur. Når vi køyrde i vegen att, starte det å regne kraftig. På denne turen brukte vi 1 time og 51 minuttar på 6,3 kilometer.

På Gråhøa
På Gråhøe øst

Svartkampen

På Søre Svartkampen
Tilbake mot Søre Svartkampen
Saukampen, Kviknegråhø og Heidalsmuen frå skaret mellom Svartkampene
Turen på Søre og Nordre Svartkampen

Tur 3: Vi køyrde ned att til E6, vi tok av ved Sjoa, og køyrde i retning Søre Svartkampen. Vi parkerte i eit kryss mellom Rosætri og Sveasætri. Regnvêret hadde heldigvis gjed seg, og vi gjekk vegen opp til Sveasætri, og fortsette råket oppover. Til å starte med var det eit brukbart råk, men der det dela seg vart det umogleg å følgje. Derifrå gjekk vi i terrenget, som var berre kratt og nokså kjeisamd. Men vi kom oss på båe Svartkampane og ned att. Vi gjekk her 6,2 kilometer på 2 timar og 12 minuttar. Ikkje så fint vêr på denne turen, men litt utsikt.