Ja, vi elsker dette landet som det stiger frem... (17.05.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Eikås (202m)
Endpoint Eikås
Ascents Eikåsnipa (826m) 17.05.2017
Halvgjerda (856m) 17.05.2017

Nasjonalsangen av Bjørnstjerne Bjørnson, tonesatt av Rikard Nordraak er virkelig flott når ein skuer over eit så mektig, vakkert og fritt eit fjell noreg som vi har. Ein blir litt ekstra nasjonalistisk og det er også inspirerande kjekt å lytte til fotografer som Morten Krogvold sånne dager.

Ved Movatnet
Halvgjerda 856 moh Møtte på to Holsingar :)
Det vart ikkje heilportrett!! Men kjolen kom fram til sin første toppfeiring på Eikåsnipa etter eit par års lagring!! Er glad i kjoler, men det er merkelig nok på ein fjelltopp eg synest det er staslig.... Bunaden fekk kvile iår! La sportiva skoa fekk kvile i test mot nye Dynafit terrengsko. Testen kan eg komme tilbake til ;)
Fine ungdommer og mine ungdommer som feirer mellom vakre Jølstrafjell :) Kvamsfjellet og Bjørkelia skisenter ibakgrunn.

https://www.youtube.com/watch?v=u9sRJ-eOHnc Musikk som dei også lytta til og ein del av dagen :)