1 Mai tur til Geitfjellet og Våttahaugen (01.05.2017)  3

Våttakammen (286m) 01.05.2017 12:42
Ilbergan (342m) 01.05.2017 13:12

1 mai toget på kartet

1 mai feiring i blokk.  Vi tok heller turen uti bymarka.
1 mai feiring i blokk. Vi tok heller turen uti bymarka.
Etter en kort rast på toppen av Geitfjellet, gikk turen i  retning Våttakammen. Vi fant to topper på ruta.
Etter en kort rast på toppen av Geitfjellet, gikk turen i retning Våttakammen. Vi fant to topper på ruta.
Bratt ned var det jo, men når vi snudde oss i bånn så vi HVOR bratt.
Topp 2 på tur mot Våttakammen.
Besk sto det, malurt sto det, og jaggu var det det malurt i det begeret. Du må definitivt være både svensk og surstrømningselsker for å syns dette var godt. Sikkert noe for deg Rune...
Utsikten til Trondheim var flott fra alle kanter..
Noen har brukt voldsomt med tid for at folk skal komme over denne trestokken. Sjøl hadde jeg kappa over stokken..
Når et skogfelt blir hogd, åpner det opp for vær og ikke minst vind. I dette tilfellet altfor mye for denne gamle rakkeren...