Paraglider-kikking på Tusten med Aurora (22.10.2016)

Written by karibien (Kari Anne Kringstad)

Ascents Tusten (705m) 22.10.2016
Søre Tusten (673m) 22.10.2016

AuroraBK (Aurora Bie)

Etter å ha bivånet åpninga av gapahuken på Øverlandsvannet (som forøvrig var halvtomt for vann), sykla jeg og Aurora videre retning Tusten. Guttene ville hjem.
Parkerte ved benken før Tustenveg-skiltet. Der ble jeg ropt på av en kar som presenterte meg for mora si. Heldigvis viste det seg å være en student, som jeg enda mer heldigvis ikke erindra særlig mye av fra ksv.

Jeg og frøkna var like eplekjekke, og utfordra de til å slå en 7-åring opp. Så ikke mer til de, så regner med de ga opp ved benken.

På veg oppover ble vi forbikjørt av en Romsdal paraglider-bil. Vi fikk etterhvert mye flyvende objekter rundt oss, og det var rett så trivelig mens sola varma.

Fin dag å fly på!

På Tusten så vi at det stadig ploppa opp skjermer fra Søre Tusten, så vi tok turen bortom. Der fikk vi se de to siste ta springfart. Tipptopp!

Utesofa og ute-underholdning :)

Ser ut som en fin dag!

Written by MonaK 30.10.2016 19:11

På tide jeg også kommer meg opp dit.