Kyrkja 2032 ++ Ein staseleg dag på 2000 m topper! (04.09.2016)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Leirvassbu (1,404m)
Endpoint Leirvassbu (1,406m)
Ascents Kyrkja (2,032m) 04.09.2016
Kyrkjeoksle (1,843m) 04.09.2016
Austre Kyrkjeoksle (1,929m) 04.09.2016
Langvasshøe (2,030m) 04.09.2016
Visbreatinden (2,234m) 04.09.2016

Nydelige meldinger for dagen og turplanane klar, men først og fremst lang frukost ilag med Sandra og Erika. Eit tilfeldig bekjent treff :) Etter eit hektisk frukostmøte med NRF/Norsk Rødt Fe og nedplukking av telt på rekordtid av alle på campen. Russla vi ca kl 11.00 alle kvar til våre planer... For min del vidare var det mykje folk å treffe på Kyrkja ein sånn godværsdag. Turen ellers hadde eg for meg sjølv i totalstille. Eg hadde ein plan om å ta Visbreatinden som rundtur og plukke med Visbreatinden N1. Men sidan eg var åleine, nysnø og litt sleipt føre så lot eg den stå att til ein tur i eit seinare høve. Ambulanse helikopteret som susa innover dalen etter eit beinbrudd (i ettertid) vippa vel bestemmelsen. Ein godt utnytta dag, med påfølgande triveleg campkveld og champagne i godt selskap. Ein tindrande klar stjernehimmel, melkeveien, stjerneskudd og antydning til nordlys vart ramma rundt denne kvelden og ei fin avslutning på ein hærleg dag i fjellet.

Laang hærleg frukost! Nasjonalromantikk mellom dei norske tinder, NRF- Norsk Rødt Fe på morgenvisitt og staslege Coop posar.....
Ifrå Kyrkja og imot neste mål Visbreatinden 2234 moh
Kosetur og ekstrafeiring av 2000K liste.. Heldig var eg som fekk smake kake og ta del i feiring på ein vindstille og solvarm Kyrkjatopp. For så å russle vidare mot mitt eget mål Visbreatinden mm.
Visbreatinden 2234 moh
Ifrå Austre Kyrkjeoksle mot Visbreatinden 2234 moh
Ifrå Langvasshøe 2030 m mot markante Kyrkja og Stetinden
Nydelege Visbreatinden 2234 m
Ifrå Visbreatinden 2234 m mot Høgvagltindane
Ifrå Visbreatinden 2234 m
Kyrkja 2032 m
Det gode fjell livet
Champagne passer alltid :)

Takk for sist!

Written by 2000turer 13.09.2016 23:53

Var spent på om du fikk med deg N1 også, spesielt på det føret og ned fra toppen. Så det greit ut hvis det hadde vært tørt?

En fin dag var det i alle fall!

Sv: Takk for sist!

Written by Eikås 14.09.2016 17:02

Takk det samme :) Kjekt å kunne sitte lenge på ein topp og nyte i eit sånt vær som var den dagen. Takker for god kake :) Eg trur nok det hadde gått heilt fint med litt ro, eg hadde bestemt meg for å prøve! Men eg var åleine der og så tenkte eg at det ville være for dumt å ta sjanser på det føret, det var sleipt og ikkje snø som satt. Så det får bli ein ekstra tur opp i ein kombinasjon med andre topper i området :) Det er ikkje mange toppar at på deg heller ser eg :)