Trollaskarknuten og Svalafjellet (19.03.2016)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Start point Helmikstølen (220m)
Endpoint Helmikstølen (220m)
Ascents Bjørnbåsknuten (240m) 19.03.2016
Søra Dalafjellet (693m) 19.03.2016
Husafjellet (876m) 19.03.2016
Svalafjellet (948m) 19.03.2016
Svidhaugen (241m) 19.03.2016
Trollaskarknuten (752m) 19.03.2016
Sør for Trollaskarknuten (777m) 19.03.2016

Gjekk til fots og bar med ski opp til Søra Dalafjellet. Derfrå var det godt skiføre på kram snø vidare austover. La i frå meg ski i Trollaskardet og gjekk opp den særs bratte sørsida til Trollaskardknuten. Så rant eg ned austover og gjekk opp den relativt bratte vestryggen til Svalafjellet. La igjen ski ca 50 hm nord for toppen siden det hadde begynt å fryse på.
Frå Svalafjellet gjekk eg sørover for å gå oppom toppane på Husafjellet. Fleire jamnhøge topper der men pf er nok under 50 m. Så opp igjen til Svalafjellet for å renne ned igjen. Frå vestenden av Håhellervatnet var det beltespor i snøen (sannsynligvis firhjuler med belter) som var greit å gå i nedover Daladalen forbi dnt-hytta Songedalen Fjellgard. Nedforbi hytta tok skiføret slutt og eg bar skia med på grusvegen ned til Helmikstøl.
Nordvest bris og overskya med tidvis skodd nedpå toppane og kortere perioder med yr, men var heldig og slapp skodd mens eg var på toppane.

Traktorveg et stykke oppover som tek av frå vegen mot Kåsen.
Lysefjorden med Fløyrli i midten og Kallalia lengst t.h.
Utover Lysefjorden.
På søra Dalafjellet på veg mot Trollaskardknutane med Svalafjellet i skodda bakerst t.h.
Austover mot Svalafjellet.
Vestover mot Neverdalsfjellet og Preikestolen i midten lengst bak.
Varden på Svalafjellet.
Frå Svalafjellet med tilbakeblikk mot Trollaskardknutane.

Til fots på Bjørnbåsknuten og Svidhaugen.