Ymse feiringar....på Sandfjellet i Naustdal/Førde (24.04.2016)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Indrebø (207m)
Endpoint Indrebø (207m)
Ascents Sandfjellet (1,249m) 24.04.2016

Nydeleg dag, eg skulle ha vore turleiar på Kvannebakkbu i Jølster og Jostedalsbreen denne dagen. Men pga "dårlegare" meldingar og ei viss skredfare valgte vi å avlyse den turen. Eg var selfølgeleg glad for å farte på min egen tur ilag med gode venner. Eg plukka Brit Siv opp og vi susa til Sandfjellet og det var ikkje heilt tilfeldig...fordi det er då Brit Siv sitt fjell og ho skulle feire sin skitopp nr 100 denne dagen av sesongen. Eg skulle feire at eg var blitt eit år eldre...ikkje så stas!!! Men tur er tur og ein fest i livet kvar gong, i selskapet vårt hadde vi med Ingvald Kvåle og Eivind Tjønneland

Start ifrå Indrebø i Angedalen og opp det såkalla "Pegilgjelet" Austryggen opp Tverrelvebotnen
Kvamshesten i bakgrunn
Legendarisk nedrenn Langedalen mot Fimland/Naustdal Etterpå luffa vi til toppen igjen for å få eit fint nedrenn att men då i Slettebotnen
Jølsterfjell i bakgrunn
Digg nedkøyring Slettebotnen
Mange på tur slik ein godværsdag...Fint å stoppe opp for å diskutere ski, binding, diverse vær og vind....:)