Kjelhøe (12.04.2016)

Written by SyverOE (Syver Ole Eggen)

Ascents Kjelhøe (2,223m) 12.04.2016
Mot Toppen med Galdhøpiggen i Bakgrunn
Fantastisk Kveldssol
Utsikt frå Kjelhøe mot Lom

Fantastisk tur mot Kjelhøe etter jobb. Starten ca 16.30 Frå Raubergstulen Turisthytte ca 1000m.o.h og jekk rett opp mot Juvasshytta. Fortsatt eit fantastisk føre i området, men er en del mindre snø enn på samme tid i fjor.
Fulgte scooterspor opp mot Juvasshytta 1850 moh. skar til høyre når eg komm opp og jekk forbi inngangen til utgravingen i breen her. Her er det mogleg å få guida turar om sommeren og dette er ei interessant oppleving for de som er interessert i fortidshistoria i fjellheimen.
Veldig enkel tur å gå dette også, men ein del høgdemeter totalt.
Greit og fin toppvagle, når ein har fått gått opp den siste druge bakkjen til toppen. Vi gjekk her på kvelden og fikk opplevd ei fantastisk kveldssol og utsikta va upåklageleg!
Kollossalt fint å renne seg ned på Randoneski mot Raubergstulen Turisthytte.

Totaltid på denne turen 2 timer og 45 minutter.