Atløy rundt og 4 småtoppar (15.11.2015)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Rindane (78m)
Endpoint Rindane (71m)
Ascents Hovden (367m) 15.11.2015
Hadde sett vekkerklokka på tidleg søndagsmorgon...men var litt usikker på heile turen mot Askvoll pga. dei store nedbørsmengdene. Tenkte litt på den rasutsatte strekninga på vegen utover, men meldingane for dagen var fine ute på kysten. Lysta var stor for å sleppe unna det slapsete føret inne i fjella. Rakk ferja som gjekk 10.05 frå Askvoll sentrum, der det tar ca 15 min over til Gjervik kai på Atløy. Fin parkering til Hovden og god sti som eigentleg såg meir ut som eit lita grov. Traff på ei litt eldre friskare innfødt dame på min tur nedover...ho hadde nok valgt det beste fottøyet idag! støvlar med grove soler. Misunte ho dei der eg kom skliande i såpeglatte tursko som skulle ha vore bra på terreng!! Du må kle på deg "jente" var ordlyden då ho skvatt til... der eg kom skliande lettkledd "generellt" på veg nedover :) Fin tur og hærleg å være ute og tilbake ved havet til tross for nokre kraftige vesta byger.
Frå Hovden 367 moh og kjekt å skue padleruta heilt der ute frå tidlegare seinsommartur