Endeleg fagre Sollinova i Jølster (17.08.2015)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Demning Veitebergsdalen (458m)
Endpoint Demning Veitebergsdalen (458m)
Ascents Sollinova (1,464m) 17.08.2015

Første tur mot denne toppen var under ein fjelltrimpost for ca 7 år sidan ilag med Irene Irva Miriam og Jarle. På grunn av ganske sterk vind og litt utsatt siste del av toppen, ville ikkje Miriam på 12 år til topps. Vi fant ut at me kunne vente på Jarle, som tok siste 100 meterane opp. Sidan har den stått der og venta år etter år på å få sin bestigning :) No var endeleg dagen der og Brit Siv vart med etter jobb. Vi følgde vegen og vidare stien nesten inn til Bakkestøylen. For å sleppe litt vanskeleg kryssing av flaumstor elv som eg hugsar tilbake til lengre oppe i Sollibotnen. Valgte vi å gå opp på austsida av elva og vidare inn på ryggen til Sollinova som er merka sti til. Ein nydeleg fin ettermiddag og kveldstur vart det i urørt og vill Jølster natur.

Fint å parkere oppe ved demningen i Veitebergsdalen
Nydeleg frå Sollinova 1466 moh mot Snønipa til venstre på breen
Frå Sollinova 1466 moh og den nye ski og snørenna som Brit Siv oppdaga....!!!
Toppen måtte jo sjølvsagt feirast med Solo :)