Søndags tur med far! (23.08.2015)

Written by rubenrnilsen (Ruben Nilsen)

Ascents Stikkvannskollen (361m) 23.08.2015
Villingstadåsen (356m) 23.08.2015

Dro hjemmate 11:45 for å ta et par kommune topper samtidig som far skal bli sprek ;D
etter litt over en time så fant vi parkeringa som var ment for Stikkvanskollen og vi starte med et smil på kjeften, stien var mye stein og faenskap og var ikke veldig godt å gå på.
kom oss opp til toppen på 38 minutter og det var helt sykt bra utsikt over Drammen og Oslo,
er født i en pinglete familie så fikk ikke far med opp i toppen :( vi dro ned igjen og brukte rundt 1,5 timer på hele turen

Så gikk turen til Røyken, vi parkerte på Røyken Vgs (Jon Leiras vei 30) fulgte Gps på så vi kom på riktig vei opp mot toppen, brukte rundt 1 time opp, men fikk ikke med far opp dit dessverre!
var en vakker topp i et perfekt vær.
kjente det godt i kroppen når vi nærma oss bilen så fant kjapt ut at det blir en pølse på bensinstasjon på vei hjem!

Topp nr 27 og 28 så var godt med 4 kommune topper denne helga!
vakkert land vi bor i gitt