Sletthøe og Sletthøtangen (07.07.2015)

Written by mariusmeland (Marius Meland) GSM

Start point Nordli (904m)
Endpoint Nordli (904m)
Ascents Sletthøe (1,555m) 07.07.2015
Sletthøtangen (1,295m) 07.07.2015

Tur til Sletthøe og Sletthøtangen. Turen gjekk oppover lauvskog før det gjekk over i lavdekt terreng.

Eg gjekk først til Sletthøtangen, deretter beina eg opp på Sletthøe. Fin utsikt mot Rondane, Storsølnkletten, Atndalen, Snøhetta m.m., men lågt skydekke i horisonten kutta utsikta mot dei største toppane. Relativt kaldt, overskya ver med +5 grader og kraftig vind på toppen av Sletthøe.

Dårleg batteri på klokka gjorde at GPS-sporet berre vart logga oppover. Nedturen gjekk om lag på same stad, med unntak av at eg no gjekk vest for Sletthøtangen. Lengd og tid på turen synt reflekterer heile turen opp og ned, ikkje berre GPS-spora.

Her er litt foto:

Utsikt mot Sletthøtangen
Utsikt frå Sletthøtangen mot Storsølnkletten, Atndalen, toppar i Rondane m.m. Skyene kutta dei høgaste toppane denne dagen.
Utsikt frå Sletthøtangen mot neste topp, Sletthøe.