Luftetoppturer i byen (18.04.2015)

Written by mortodeg (Morten) GSM

Start point Oslo
Characteristic Bike trip - mixed
Ascents Grefsenkollen (379m) 18.04.2015
Kolås (251m) 19.04.2015
Årvollåsen (362m) 19.04.2015

Hadde egentlig gledet meg til turhelg, men når helgen nærmet seg innså jeg at jeg trengte å jobbe med noe som måtte være ferdig noen dager senere. Men kunne jo ikke sitte inne foran skjermen hele helgen, så det ble to sykkelturer til Tonsenhagen med hver sin løpetur opp på Grefsenkollen lørdagen og Årvollåsen søndagen. Ikke akkurat Lomseggen, men Grefsenkollen har nå i alle fall utsikt. Årvollåsen har trær og antenne. Løp via Kolås, der var det to ekorn. Det ene var litt sinna. Først freste det mot meg, og når jeg tok hintet og stakk, fløy det over til nabotreet og sloss med det andre ekornet. Grefsenkollen fikk strengt tatt to besøk, for følte ikke jeg hadde vært nok ute etter å ha løpt opp og ned, så da syklet jeg opp og ned også. Og på veien så jeg jo utover Maridalsvannet, så da ble det en tur rundt der også. Gikk så vidt, fortsatt noen meter med skiføre her og der.

Missing title

Written by mortodeg 20.04.2015 12:30

Jejeje :P

Skadefryd?

Written by angjerd 20.04.2015 08:02

Jeg er nesten litt glad for at det ikke ble noen 2000-metertopper på deg denne helgen :D