Hjortahorgi (18.04.2015)

Written by ilyslo GSM

Start point Kullset (350m)
Ascents Hjortahorgi (1,351m) 18.04.2015

Bilte med broder Trond frå Rong i Øygarden i åttetida og var på Rong (!) ved Voss etter ca 2,5 timers biltur. Valgte å gå "hylla" forbi Kulset, etter å ha vurdert Roksbotnen som meir skredfarlig. Fikk litt hjelp av snøskuterspor opp til vatnet på 1000m. Vidare inn gjennom skaret mot nord-øst forbi den fint beliggande hytta. Gjennom skaret var det trangt, med interessante vindformasjoner. Videre oppover tok vinden godt, og det var tid for påkledning bak første store stein som gav le oppover. Deretter flata terrenget ut, og vi måtte konsultere GPS'en fleire gonger for å finne riktig topp. Hjortahorgi var ikkje navngitt på Topo Adventure-kartet, men vi fann høgde 1351. Etter litt av og på med feller nådde vi Hjortahorgi i motvinden etter 5,5 timer i rolig tempo.
Nedrennet var tidvis fint, men motvind frå vatnet og ned til Kulset reduserte farten og tok litt brodden av opplevelsen.

Missing title

Written by Stigun 21.04.2015 21:52

PS-Måtte jo ha meg en topp med Hjort i navnet jeg også, LITT mindre spektakulær enn Trond og Deg lørdag, men dog :-)

GRATULERER

Written by Stigun 21.04.2015 21:31

med 50% av PF 1000M topper i Hordaland!!! Interessant atkomst. Tipper Roksbotn kunne være rasfarlig ja, stort sett bratt overalt der.