Påsken 2015 - Søre Smørstabbstinder (31.03.2015)

Written by JoNy (Johannes Nygaard) GSM

Start point Krossbu (1,280m)
Endpoint Krossbu (1,280m)
Ascents Søraustre Smørstabbtinden (2,030m) 31.03.2015
Søre Smørstabbtinden (2,033m) 31.03.2015
Sørvestre Smørstabbtinden (2,045m) 31.03.2015
Humpedump mellom 158.1 og 158.2 (2,020m) 31.03.2015
Storoksle (1,927m) 31.03.2015

Våknet til strålende vær og kvelden før var turplanen lagt, Søre Smørstabbstinder og Gravdalstinden. Etter en skikkelig frokost la vi i vei oppover kvista løypa som dagen før mot Smørstabbsbreen. Anders på ranoneeski, Hans Thorvald på telemarkski, mens jeg selv valgte fjellski for turen. Under Kalven tok vi rett over Smørstabbsbreen til skaret mellom Storoksle og Sørvestre Smørstabbtind. I skaret la vi igjen sekkene og gikk raskt oppom Storoksle. Flott utsikt, nede igjen i skaret tok vi en liten lunchpause. Mens vi rastet så vi opp på Sørvestre Smørstabbstind og ryggen til toppen og bestemte oss for å gå rundt og opp fra andre siden. Rundet ut på breen igjen og rundt Sørvestre Smørstabbstind og gikk opp fra andre kanten. Vi kunne lett tatt oss opp fra skaret til Storoksle da eggen var veldig fin og brei. Nede igjen gikk vi opp i sørsida for Søre Smørstabbstinden og kom opp på ryggen mellom denne og Gravdalstind. Da vi var oppe på ryggen like ikke Thorvald snøbakken og vi snudde opp mot Søre. Surt når vi var så nær og den så veldig fin ut. Etter å ha vært på toppen her ned igjen veien vi kom opp og rundet rundt til skaret mellom Søraustre og Humpedump. Her satte vi av oss skiene og Hans Thorvald og jeg gikk på Humpedump. Selve toppen er litt lenger bak, da Anders ikke var med opp snudde vi på denne og gikk ned igjen og vi gikk alle opp på Søraustre Smørstabbtind - søre toppen. Står at denne er høyest, må muligens tilbake for å få med den andre, ca like høy. Over breen igjen til kvistaløypa og følge denne tilbake til Krossbu.

På veg opp fra Krossbu.
Utsikt mot Hurrungane, Fanaråken og Steindalsnåsi.
Lett skydeke foran toppene da vi kom opp på breen. Store Smørstabbstind, Kniven, Sauen og Saksa.
Innover kvistaløypa på breen. Skeie og Kalven.
Tok av kvistaløypa ved Kalven og gikk rett over Smørstabbsbreen.
Flott utsikt mot Skeie, Veslebjørn og Storebjørn.
Søraustre, Søre og Sørvestre Smørstabbstind.
Hans Thorvald og Anders foran Skeie, Veslebjørn og Storebjørn.
Sørvestre Smørstabbstinden og Gravdalstinden.
Kalven, Skeie, Saksa i bakgrunn, Veslebjørn og Storebjørn.
På tur mot Sørvestre Smørstabbstind.
Flott utsikt.
Hans Thorvald på toppen av Sørvestre Smørstabbtinden.
Hurrungane, Fanaråken og Steindalsnåsi.
Gravdalstind.
Søre Smørstabbtind, vi gikk opp i skaret mot Gravdalstind.
Hans Thorvald og Anders på Søre. Gravdalstinden i bakgrunnen.
Tverrbotntinder, Leirhø med Stetinden foran og Surtningstinden foran der igjen. Kyrkja foran Hellstugutindene. Surtningssue bak Visbretind og Semmeltinden til høyre.
På tur til Humpedump og Søraustre, Søre ses til venstre og Sørvestre til høyre.