Kyst toppar i Vågsøy (14.11.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Fotballbana/vannverk (122m)
Endpoint Fotballbana/vannverk (122m)
Ascents Brurahornet (604m) 14.11.2014
Veten på Vågsøy (613m) 14.11.2014
Visits of other PBEs Skramsvatnet p-plass (152m) 14.11.2014

Endå ei arbeidsveke unna i rekordfart og berre fine vermeldingar! Ekstra kjekt for akkurat denne helga, sidan lørdagen er tildelt Vinjar guten på Lote :) Stramt program, men det er jo berre kjekt :) Susa utover Nordfjorden mot Måløy for å rekke eit par toppar i dagslys....Tok av til venstre etter Måløy brua og køyrde opp byggefeltet til toppen og til endast ved fotballbana, barnehage og vannverket. Fin parkering her og mange turmuligheiter, godt merka sti til desse toppane frå dette utgangspunktet. Følgde stien opp til Veten først, sidan vidare merka sti frå toppen og bort til Brurahornet, som akkurat vart nådd i siste lys. Retur tilbake samme veg opp att via Veten.

Måløy og Hanekammen 652 moh til venstre, merka sti opp ryggen frå dei store tankane