Påsketur over Viglene (16.04.2019)

Start point Vauldalen Fjellhotell (830m)
Characteristic Ski trip
Ascents Storviglen (1,561m) 16.04.2019
Tverrviglen (1,486m) 16.04.2019
Vestre Tverrviglen (1,351m) 16.04.2019
Viglpiken (1,361m) 16.04.2019
Vigltjønnhøgda (1,381m) 16.04.2019
Visits of other PBEs Riksrøys 149 (968m) 16.04.2019

Ein tur som har ligge i tankane sidan Storviglen blei bestege påska for to år sidan. Å sikte seg inn på alle fire Viglene burde gje moglegheiter for god skuddpremie. Slik blei det, og etter å ha lagt fram plana slutta heile seks par ski seg til følgjet, og vi blei i alt sju som tok fatt på rundturen. Med start frå Vauldalen Fjellhotell gjekk det langs tråkka løyper inn til Ruten og riksrøyse nummer 149, før spora etter tråkkemaskina tok oss enda vidare over på svensk side rundt nordsida av Gråhøgda. Deretter ned på skarpt føre og over ein frossen Bolagen, før det blei rast ved hytta som ligg rett over på norsk side. Derifrå opp Slupkieh til det lågaste punktet på ryggen mellom Tverrviglen og Storviglen. Sistnevnte blei besøkt først, siste partiet utan ski. Nedkjøring på skare og opp på Tverrviglen på fin snø. Ned til Vestre Tverrviglen, og etter ein liten rast opp på Vigltjønnhøgda (eller Midtviglen). Etter ny nedkjøring var det klart for dagens siste topp, og utan ski tok samtlige i følgjet seg opp på Viglpiken, som var godt besøkt ein vakker solskinnsdag som denne. Rask notering i toppboka før vi på nytt tok skia fatt og endte opp nede ved Borgedalsbua. Fekk nyte ein stout i solveggen før siste del av turen gjekk langs oppkøyrde løyper tilbake til hotellet. I alt 10 timar ute i fortreffeleg vær, ein solbrent nase og fantastisk tur rikare.

Samling på toppvarden av Storviglen, dagens høgste punkt.