Kolåsfjellet og Vardebu (26.07.2023)

Ascents Kolåsfjellet (223m) 26.07.2023
Vardefjellet (212m) 26.07.2023
Visits of other PBEs Vardebu (210m) 26.07.2023
Kolåsfjellet parkering (113m) 26.07.2023

Siste turen denne solskinnsdagen.
Fulgte ruta opp til Vardebu. På veg opp traff vi på ein svært hyggelig mann som fortalte litt om området og utsikta. Han kjente godt til historien om dagsturhyttene i Hordaland og arbeidet som er gjort for å få hyttene på plass. Kjekt å treffe på lokalkjente og få litt historie på kjøpet. Turen vår gjekk vidare til Kolåsfjellet der vi såg ned på andre sida, blandt anna mot Masfjordnes. Stien frå Vardebu til Kolåsfjellet er tilrettelagt slik at vi slapp å bli våt på beina. Joggesko hadde vore heilt greitt skotøy.
Nydeleg solskinnsdag med tre av dagsturhyttene.
Fekk snap med bilde heimafrå der været ikkje akkurat var strålande. Dette gjorde ekstra godt med tanke på val av plass å være denne dagen. Vi hadde tenkt oss på overnatting i telt, men på grunn av usikre værmeldingar, gjekk turen heimatt. Teltturen får vi ta seinare.

Utsikt frå gapahuken rett før Vardebu