Hagknuten (21.05.2022)

Ascents Hagknuten (742m) 21.05.2022

Parkerte ved turstart til Pærastølen. Denne strekningen har eg sett mange bilder fra, då eg har ei bekjent som bur i Espedal og har hytta på stølen - som dei einaste.
Men bilder kan ikkje rettferdiggjere kor bratt det faktisk er opp her. Hjelpe og trøste, her får ein nyte kvar einaste høgdemeter. Godt å kjenne at kroppen virker! :D
Turterrenget er vakkert og variert, så det går veldig fint til tross for pangstart. Lett å finne veien er det og. Fra stølen var det greit å sjå kor me skulle gå videre.
Og fra toppen altså.... - PANORAMA! Olala! Payoff for innsatsen, og til dei grader! Klart me var ekstra heldige med strålande sol og. Heldige oss <3

Frå toppen valgte me å gå mot Åsliskaret for rundtur ned igjen. Var litt bekymra med tanke på klokka og dagslys. Men siden denne delen av turen gjekk mykje meir på skrå, så gjorde det ingenting at den var litt lengre - det gjekk fint å sette opp farten. Og dei siste kilometerne tilbake til bilen var attpåtil på grus.

Shoutout med stjerner i auga