Ørsta: Melshornet- siste krampetrekning i håp at Yr bomma (17.09.2018)

Start point Parkering (170m)
Ascents Pølsa (621m) 17.09.2018 12:00
Melshornet (809m) 17.09.2018 12:19

Hadde hatt et lite håp om en tur opp i Romedalen i dag for å gå på Sveddaldalstinden. I og med at jeg har med meg bobilen på tur, var det meninga å sykle opp de kilometerne oppi dalen på den heller dårlige veien. Det var dog lite fristende da jeg våknet til det været som jeg gjorde. Jeg hadde et liiiite håp om at Yr skulle bomme fullstendig. De meldte ganske lite nedbør tidlig formiddag, men det så jeg heller lite til. Da ble det heller å ta til takke med et gjensynsbesøk til Melshornet før jeg reiste hjemover med bilen full av søkkvåte klær :-) Siden jeg har ferieuke nå, var planen å være sosial på Sæbø på årets peakbooktreff noen dager denne uka, men vi får heller møte opp nærmere helga igjen ;-) De siste toppene jeg har igjen i Ørsta kommune (5 stk) blir nok dessverre ikke fullført denne uka som jeg håpte på. Det får heller vente til været blir noe bedre!

Meget vått på "Pølsa" i dag :-)
Noen få minutters opplett vestover... Det ble nok bare kortvarig ja
Ikke mye å sikte seg inn på av topper i dag på toppen. Glad for at jeg ikke befant meg i Romedalen på vei på nye topper ;-)