Myrfjell (30.03.2020)

Start point Maudalsvegen ved røyrgate (370m)
Endpoint Maudalsvegen ved røyrgate (370m)
Ascents Myrfjell (985m) 30.03.2020

Det er nå satt opp bom ca 500 m før Maudal kraftverk pga anleggsarbeid på vegen opp til Myrtjørna. Traff ein av anleggslederne som gav meg lov til kjøre på utsida av bommen og opp til røyrgata siden dei ver ferdige med sprengning for denne dagen. Skiføre frå første hårnålssving opp til Myrtjørna. Isen la seg seint denne vinteren, men var nå rundt 15 cm. Så bratt opp til Reiarsskaret der eg bar skia det øverste brattaste partiet. Vidare over Krokavatnet og opp sørryggen til Myrfjell. Greit skiføre med 5-6 cm nysnø oppå skaresnø, men avblåst i toppområdet rundt Myrfjell etter nordavinden dagen før. Yr lovte fint ver, men sånn blei det ikkje og skodda la seg nedpå. Hadde tenkt å ta med Storbakknuten, men droppa det pga skodda. Den letta og det klarna opp då eg kom ned.

Vegarbeid på anleggsvegen til Myrtjørna/ Myrvatnet.
Skiføre frå første hårnålssving på ca 480 moh.
Frå demningen i vestenden av Myrtjørna.
Frå Reiarsskaret med tilbakeblikk over den regulerte Myrtjørna.
Krokavatnet.
Toppvarden på Myrfjell i begredelig utsikt.