St. Olavsspranget klatrefelt (28.09.2017)

Characteristic Climbing
Visits of other PBEs St. Olavsspranget fra Bynesveien (100m) 28.09.2017
St. Olavsspranget klatrefelt (200m) 28.09.2017

Så då er katten ute av påsen: eg og Andreas har pussa fram eit fint nytt kileklatrefelt med flotte riss rett utanfor Trondheim. Etter å ha førstebestige mine to linjer med hovudlykt denne kvelden går vi, etter litt hemmeligheitskremming, ut med førar for St. Olavspranget klatrefelt.

Meget fine ruter som følger sammenhengande riss gjennom heile linja, 20-25 meter. Fast og fint fjell, og flott utsikt over Trondheimsfjorden. Byens beste trad-crag, for å vere heilt ærlig!

Sjekk ut 27Crags for meir info!

Gått denne kvelden:
- In utero (5+): flott fingerriss med delikate moves.
- Trøndsemithe (6): vedvarande bratt, men alltid så gode tak at det ikkje blir hardt. Og supre sikringsplasseringar akkurat når ein treng dei.

Takk til Erlend B. for at du var villig til å bli med i stupmørket og stå og sikre på ei mørk hylle i skogen.