Kveldsøkt på Øysand (23.11.2016)

Characteristic Ice climbing
Visits of other PBEs Iscrag på Øysand (20m) 23.11.2016

Topptauingsøkt med Pål Christian på Øysand før neste lavtrykk skyller vekk alt.

Sette opp tauet på ei bratt linje og susa avgårde. Topptauing er (nesten) ekstremsport!

Sidan ingen andre bryr seg om veiskjæringane på Øysand gir vi rutene navn sjølv om vi berre topptauar. Vi har kalla veggen Motorveggen sidan den ligg like ved vegen, og vi oppdaga den same dag som Lemmy i Motorhead vandra heden. Som seg hør og bør navngir vi rutene etter eit Motorhead-tema.

Denne var bratt og kul, så den fortente klassikarnavn: Bomber (WI5).

3 timar isklatring på ein kveld midt i veka. Ikkje dårlig, altså!

Her er den.
Opp med seg. Ser ikkje så kult ut med topptau, altså. Ser den. Men blir den tjukkare så skal eg pina det ta å lede den.
God stemning i vegskjæringa!

Lemmy!

Written by SturlaS 24.11.2016 20:42

Kult! Er det ikke noe av dette som er registrert fra før?

Da må jeg kvesse øks og jern for å få noen FA! :-D Må bare høre gjennom Motorhead-samlinga først for å få inspirasjon. ;-)

Sv: Lemmy!

Written by kobbenes 25.11.2016 09:43

Har ikkje høyrt eit kvekk om nokon som har klatra her :-) Berre gi ein lyd om du har lyst å ta ein tur og treng selskap. Så lenge det er forhold er typisk onsdagar min kveld på isgymmen, og i helgane hist og pist.