2 siste toppene på Porsgrunnlista :) (05.10.2016)

Geschrieben von Slemmegutten (Tor Robert Prøven) GSM

Karte
Besteigungen Brudalåsen (191m) 05.10.2016
Gravtjennåsen (191m) 05.10.2016
Kristiansås (173m) 05.10.2016
Slottet (67m) 05.10.2016
Veitåsen (145m) 05.10.2016
Besuche anderer PBE Ramberg p-lomme (28m) 05.10.2016

Flott vær og perfekt for og gjøre ferdig Porsgrunn lista. Startet med Gravtjennåsen, det ble en heftig tur med mye opp og ned og frem og tilbake, endte med og gå over kristianås der jeg fant en sti. Gikk gjennom flotte kløfter til jeg fant en veldig bratt renne opp Gravtjennåsen. Tok etterpå turen opp på Brudalsåsen hvor jeg møtte en person som hadde tatt turen for og nyte utsikten. Tilbake ved bilen kjørte jeg til et skilt hvor det sto bygdeborg, ettersom jeg syns sånt er litt gøy måtte jeg sjekke ut denne, snakket med et eldre ektepar som fortalte litt om toppen som heter "slottet". Kjørte så og parkerte ved innkjørselen til et steinbrudd, gikk innover vei og sti til jeg sto i et nedlagt steinbrudd hvor det var fredede salamanderdammer, så at det ikke var mulig og komme seg til toppen denne veien så gikk et stykke tilbake og fant en sti som var merket på kartet, fulgte denne og sto etter kort tid på Veitåsen som ble den siste toppe på Porsgrunn lista :)

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.