P. so Valparola (2168m) - Lagazoui (2752m) - P. so Falzarego (28.06.2016)

Karte
Besteigungen Lagazuoi (2.778m) 28.06.2016
Besuche anderer PBE Rifugio Lagazuoi (2.710m) 28.06.2016

Fantastisk rundtur bak, opp og rundt Lagazoui! (Ingen markering på Peakbook, sjølv om det var mange høgdemetrar i alle retningar...) Vi starta på Passo so Valparola (2168 moh). Her gjekk stien bortover fjellsida og opp ein bratt bakke med fine svingar. Så snudde stien bak Lagazoui og vi gjekk i slakk stigning til vi møtte stien frå andre sida. Vi såg rådyr eller villgeiter. (Vanskeleg å sjå pga. avstanden...)Vi måtte bortom høgaste punktet og utforska og diverse holer og forskansingar frå 1.verdskrigen. Litt luftig utføre enkelte plassar.
Frå toppen var vi på oppdagelsesferd ned til Entrata Galleria (inngongen til tunellane), bortover ein smal egg, og litt småklatring på jarnboltane lenger nede (til ei lita grotte). Til slutt måtte vi gå på vegen mellom Passo so Falzarego (2106 moh) og ned til bilen.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.