Norddal: Aktivitetsveke, dag 6 (24.07.2013)

Start point Reindalseter (700m)
Endpoint Kaldhusseter (570m)
Ascents Holeheia (1,189m) 24.07.2013
Litlejordhornet (1,560m) 24.07.2013
Litlejordhornet. Vi ser mot Muldalsegga og Trollkyrkja

Dag 6. Starta dagen med utmarsj Reindalseter-Zakariasdammen. Kjøyrde så til Kaldhusseter og parkerte i nordenden av det regulerte vatnet. Fulgte merka rute mot Herdalen. Denne er tydelegvis lite brukt. Rundt 1000 moh tok vi av frå stien og gjekk nord over Holeheia til Litlejordhornet. Ein enslig kjempe blant mange andre høgare fjell. På veien passerte vi Ivertjønna som ikkje er noko tjønn men eit stort vatn. Reine idyllen her. På andre sida av dalen såg vi folk som gjekk den luftige og flotte Heregga. Retur samme vei. Nede ved vatnet møtte vi Kjell Ove som hadde brukt dagen til fiskerier og andre aktivitetar, utan hell. Handling i Valldal før det vart mekka seriøs primusmiddag på Valldal Camping. Plan for dag 7 enno uklart. Beina og psyken var ganske metta av tur akkurat no.