Skjåk: Sottjønnbu (20.05.2020)

Start point Sota Sæter (745m)
Endpoint Sottjønbu (1,495m)
Visits of other PBEs Sota Sæter (743m) 20.05.2020
Sottjønnbu (1,495m) 20.05.2020

Tur til Sottjønnbu for å samle toppar i Breheimen. Meir info under bilda.
Skjåk/Luster: Gjelhøi og Holåtindane
Skjåk/Luster: Grøntjønnhøi og Krossbakkenosi

Avgang frå Sota Sæter 20. mai, onsdag ettermiddag. Kobbenes kom frå Trondheim, Kroksleiven og eg frå Nordfjord. Dessverre siste dagen med verkeleg bra ver denne gangen. Men Sottjønnbu var bestilt. Møtte Trygve Veslum og Alexander Moen Thue på parkeringa. Dei hadde hatt ein kanontur til Holåtindane.
Tverrådalskyrkja. Vi kom oss ikkje dit denne gangen. Vi la den på is pga vermeldingane. Der skal vi ha kanonver.
Tilbake på Sota Sæter laurdag 23. mai etter 3 overnattingar i Sottjønnbu. Forferdeleg vind og snøfokk då vi forlet hytta. Vi vurderte faktisk å vente litt. Ein time seinare var det så fint på Sota. Men greitt, vi var fornøgde etter 2 dagar med skodde og vind. For ein gongs skuld var det god tid til kake og kaffi.
Det ser bra ut dette, men veldig fart på skyene. Fleire var på veg oppover, blir spennande å sjå om nokon loggar turar derifrå i dag.
Flott meny på Sota, men kan garantere at det ikkje er underteikna som kan lage rett nr 3.