Luster: Rundhaugan, Guridalsnosi og Keisaren (18.05.2019)

Start point Vest for Prestesteinsvatnet (1,370m)
Endpoint Vest for Prestesteinsvatnet (1,370m)
Ascents Guridalsnosi (1,659m) 18.05.2019
Keisaren (1,741m) 18.05.2019
Rundhaugan (1,581m) 18.05.2019
Torleiv på Guridalsnosi på ein heller grå dag.
Frp Guridalsnosi mot Hillerhø som vi var på 17. mai i eit strålande ver.

Etter 17.mai i strålande ver, vakna vi til ein grå dag. Det var mange som la i veg mot Fanaråken. Kor mange som kom opp er usikkert sidan vi aldri prata med dei. Vi hadde diskutert å ta denne med, men med skodde til 1700 moh var det totalt uaktuelt. Vi gjekk mot Rundhaugan som første stopp. Her sette vi igjen skia og gjekk langs bare rabbar til topps. Så eit lite stykke retning Guridalsnosi der vi tok dagens einaste matstopp. Heilt greitt under skodda på Guridalsnosi, men mot Keisaren var det lite å sjå. Kjøyrde etter GPS og gamle spor vidare nordover og inn på skispora frå Fanaråken. Ganske sugande og trått ned breen. Tilbake ved bilen i 3-tida. God middag (pølse og pasta, same meny som dagen før) og litt avslapping før kveldsturen til Gjesingefjellet og Nosafjellet.