Nesset: Meisalfjellet (20.06.2016)

Start point Parkering Meisalfjellet (600m)
Endpoint Parkering Meisalfjellet (600m)
Ascents Blåfjellet (1,192m) 20.06.2016
Eidshaugen (807m) 20.06.2016
Høghaugen (843m) 20.06.2016
Langfjellet (907m) 20.06.2016
Salfjellet (954m) 20.06.2016
Skarfjellet (1,167m) 20.06.2016
Skarven (980m) 20.06.2016

Status Møre og Romsdal pf 100 meter etter eit 8-dagersraid i Romsdal: 947/1156
Etter 3 sure dagar endeleg godver. Overnatta på parkeringa på Meisalfjellet. Fin runde over 5 pf 100 + eit par andre humpar. I hytta på Blåfjellet møtte eg folk. Mor kjende eg igjen frå Facebookgruppa Toppturer i Nordvest. Ho hadde lokka med guten sin på denne fine turen. Ikkje noko vanskar undervegs, greie vegvalg. Etter turen kjøyrde eg til Vistdalsheia og ladda opp til neste dag.

Frå topp nr 1, Høghaugen. Brukte 1.20 opp dit. Lang trakking over myra, 5,88 km. Kasse og bok ved varden. Berre eit innskrive namn før meg i 2016
Frå Høghaugen mot neste 2 toppane, Langfjellet og Skarfjellet.
Frå Skarfjellet mot Langfjellet og Høghaugen. Brukte 2 timar til Langfjellet og 3 timar til Skarfjellet.
Frå Skarfjellet mot Meisalvatnet.
Neste stopp er Blåfjellet. Lav pf på denne, men enkelt å gå over på vei til Salfjellet og Skarven. Hytta viser på toppen.
Frå Blåfjellet mot Åbittind. Droppa denne sidan den er i planane for ein rundtur frå sørsida.
Karianne og sonen som testar ut hyttetaket. I hytta ligg boka til ein av desse populære Stikk Ut-postane.
Karianne og Nikolai, mot Meisalfjellet.
Frå Skarven mot Skarfjellet, Blåfjellet og Åbittind. Frå Skarven glei eg nedover lange snøparti i nordsida ned til myra.
Frå dagens siste topp, Eidshaugen. Ser tilbake mot Skarfjellet til venstre og Skarven til høgre.