Molde/Nesset: Snøfjellet, Molde pf 100 komplett! (19.06.2016)

Start point Ranvik (65m)
Endpoint Ranvik (65m)
Ascents Snøfjellet (853m) 19.06.2016
Storhaugen (682m) 19.06.2016
Dette kartet heng på infotavla i Ranvika/Hjellen der setrevegen startar. Innteikna er dei rutene som er merka til Snøfjellet og Storhaugen.
God merking undervegs, ikkje vanskeleg å finne fram på nokon måte.
Toppvarden på Snøfjellet, ikkje den store utsikta men heller ikkje utriveleg. Lite vind og lite nedbør.
Kasse med bok, ca 10 besøk så langt i 2016.
Så tok eg turen opp til Storhaugen som er den merka ruta austover frå setrane.
Toppvarden og flott kasse med bok her og. Ser vestover mot høgste punkt som eg besøkte denne gangen.

Sjølv om det regna godt på formiddagen vart turen heilt ok den. Lite nedbør og vind undervegs. Litt vanskeleg å vite kvar ein skulle parkere, men lurte til bilen mellom infotavla og hovudvegen. Muleg ein kan parkere litt lenger borte ved Bygdatunet. Det er godt merka og lett å finne fram. Kan anbefale denne turen til desse 2 toppane, naturleg å ta begge i eit prosjekt. Snøfjellet vart siste topp i Molde kommune. Storhaugen har eg vore på før, men då var det så forferdeleg ver at eg ikkje såg bort til høgste punktet. Var heller ikkje klar over at dette eksisterte då. For å gjere dette skikkeleg tok eg turen opp på nytt. Greitt å få ordna opp i slike irriterande bommertar.