Gjemnes: Steinlifjellet og Stokkåsen (26.07.2015)

Start point E39 Bjerkeset (70m)
Endpoint E39 Bjerkeset (70m)
Ascents Steinlifjellet (577m) 26.07.2015
Stokkåsen (436m) 26.07.2015
Frå Steinlifjellet mot Skredfjellet, besøkt før på dagen, og Harstadfjellet
Frå Stokkåsen mot Steinlifjellet

Det er sjølvsagt muleg å kjøyre langt oppover mot Gammelsetra. Ved E39 er det merka Flåberget. Eg parkerte bobilen på ein lomme heilt nede og gjekk veien oppover. Svært god grusvei. Flåberget er/har vore Stikk ut og det er merking til denne frå første sætrehusa. Holdt fram på dårlegare vei 1 km eller så, før eg tok av oppover ein rygg mot Steinlifjellet. Greit å gå her, ein del dyretrakk å følgje. Returnerte samme veien, kryssa myra og 100 høgdemeter i full gamp til Stokkåsen. Lise og Vinjar var på vei, avtalen var å møtest på parkeringa ved E39 rett nord for kommunegrensa Molde/Gjemnes. Veiva kjappt med mobilen så eg fekk eit bilde før eg trava nedover til bilen igjen. Kjapp tur til 2 enkle intetsigande toppar.