Siste topp på lista Mjøsa rundt (15.01.2016)

Ascents Risberget (612m) 15.01.2016

Mjøsa rundt er en fin liste for alle som har et forhold til Mjøsa. Lista har 33 topper som ligger innenfor 15 km fra Mjøsa. Mange skogstopper, men også mye fin utsikt og variert natur. Siste topp for min del ble Risberget.

Dyp snø og ganske tungt å gå på ski, men det passet bra siden turen ikke var så lang. Flott lys på toppen før tåka la seg tett over skogene igjen.

Flott vinterlandskap like før toppen.
Her står det et skilt med Risberget 612 moh, men dette er ikke høyeste punkt. Det ligger litt lenger inn i skogen.

Ingen stor bragd

Written by bergtatt 16.01.2016 20:19

Det er ikke akkurat noen stor bragd dette her, men fullført er fullført. Alltid moro det. Jeg registrerte selvfølgelig din aktivitet, Jørn, så da var det bare å bli ferdig med lista før deg :-).

Takk for sist, Døl. Det var trivelig å treffe på deg inne i fjellheimen. Det var ikke så overraskende at du hadde alle toppene rundt Mjøsa!

Gratulerer

Written by Døl 15.01.2016 22:16

Jeg får få gratulere også, men jeg ser at jeg har fullført lista uten at jeg har vist om den. Jeg får takke for sist forresten.

Gratulerer

Written by Atomsilda 15.01.2016 18:38

Gratulerer med fullført liste. Regner med at du kjente at jeg "pustet deg i nakken" ;) og ville ta de siste. Usikker på om jeg selv fullfører lista før til våren/sommeren. Litt usikker på adkomsten vinterstid til toppene øst for Mjøsa.

Mjøsa rundt

Written by otto 15.01.2016 14:03

Gratulerer med runden Kim.. Ser dere har godt skiføre noe vi ikke har her på Oppdal. Stort sett fotturer.