Tenerife - Dag 6: Loro Parque og Lago Martiánez (20.11.2015)

Visits of other PBEs Loro Parque (20m) 20.11.2015

I dag var det hviledag med tanke på fjellturer, så vi gikk til et zoo i stedet. Nå har strengt tatt bilder fra et zoo ikke noe å gjøre her på Peakbook, men jeg syntes besøket var så flott at dersom andre Peakbookere skal til Tenerife vil jeg sterkt anbefale et besøk til denne fantastiske parken i Puerto de la Cruz.

Har delt bildene inn i 3 kategorier:

1. Delfin - og Orca-show

Første gangen jeg har vært på slike show. Nå er vel neppe showet her på Loro unikt fra andre steder, men det er parken som helhet som imponerer.

2. Akvarium

Denne delen syntes jeg var spesielt flott, med tanke på design og lys-setting.

3. Land

Mye fint å se på land. Disse bildene viser bare en brøkdel av det som er der. De har vanvittig mye fugl, men det er vanskelig å ta bilde gjennom nettinggjerde. Tror jaggu det snek seg med en fisk fra akvariet her også..

Etter turen bar det ned til Lago Martiánez - en flott innsjø (saltvann) som de har laget ved stranden i Puerto de la Cruz