Ikke rare Utsikten i Horten - og møte med Snilen (29.10.2016)

Ascents Utsikten (126m) 29.10.2016
Visits of other PBEs Utsikten - parkering (50m) 29.10.2016
Utsikten - rute fra øst (45m) 29.10.2016

Fra E18 mot Horten, tok jeg av mot Skavli, og fant et sted å stå oppi boligfeltet. Det viste seg at jeg kunne kjørt noen meter til, og parkert på Utsikten - parkering - som herved er opprettet som PBE til glede for andre.
Ruslet på gangveier oppover, og jammen dukket det opp et skilt til "Utsikten" også. Noe som liknet mer på sti mot slutten, og ikke bred vei i alle fall. Noen sitteplasser med t-merker, men heller begrenset med utsikt, syntes jeg:

Ruslet nedover og gikk i egne tanker, og lot beina gå av seg selv - og plutselig var jeg på avveier. Snudde og gikk opp igjen, og nettopp denne forsinkelsen gjorde at jeg støtte på kongen av Utsikten; Snilen (Lars), som nå hadde gjort sin tur nr 948 eller noe slikt. Hadde nok tenkt at det var en viss sannsynlighet for å møte på ham...Det resulterte i et koselig te-besøk litt seinere på dagen, og masse tur-snakk!