Griningsdalskampen (19.06.1993)  3

Ascents Griningsdalskampen (1,331m) 19.06.1993

En nydelig sommerdag måtte utnyttes, og litt tilfeldig ble det Griningsdalskampen som ble målet. Vi parkerte i nærheten av setra Kampen, og ruslet derfra til topps. Etterpå gikk vi videre sørøstover og utover ryggen på "baksiden" av Griningsdalskampen et stykke, før vi returnerte til bilen igjen.

19.06.1993: Griningsdalskampen sett fra sørøst.

Du legger ut

Written by mortenh 26.11.2012 10:09

hele loggboka i små porsjoner ser jeg. 1993. Det er snart 20 år siden det!

Litt kult at du har vært på Griningsdalskampen. Det tror jeg er en topp svært mange har sett på, tenkt at: "Den ser jo stilig ut", men svært få har vært på.

Sv: Du legger ut

Written by Nils 26.11.2012 11:41

Ja, sitter og koser meg med loggføring av alle turene innimellom husbygging og annet stress. Det er jo hyggelig å se litt tilbake og bla i turer som ble gjennomført i forrige årtusen, må jeg si. Og ikke minst bruke de som inspirasjon til å komme mer ut på tur de neste årene. For det kribler godt i beina når jeg ser tilbake og blar i loggboka. Selv disse kortere turene har gitt masse gode turopplevelser.

Griningsdalskampen er jeg foreløpig den eneste som har besteget her på Peakbook, ser jeg. Så ja, den er nok ikke av de mest besøkte. ;) Den er jo ikke av de høyeste i området akkurat, men har god primærfaktor der den stikker opp i Griningsdalen. Litt høydefølelse gir den også, særlig hvis man titter ut den bratte nordsiden... :)