Telttur ved Skei: Prestkampen i tåke (23.06.2012)  4

Start point Gamledalen (950m)
Endpoint Gamledalen (950m)
Ascents Prestkampen (1,244m) 23.06.2012 16:13
Visits of other PBEs Prestkampen parkering (950m) 23.06.2012 15:20

For tredje året på rad dro Julie og jeg på teltovernattingstur med Linn Therese og Morten. Denne gangen havnet vi på fjellet ved Skei i Gausdal. Ikke noe lovende værutsikter denne helgen, men det ble allikevel en trivelig helgetur med mange gode minner.

Denne dagen gikk vi på Prestkampen (1244) fra setra Gamledalen. Selve toppen lå dessverre i tåka, men vi hadde sikt underveis i hvert fall.

På kvelden ble det bålkos med pølsegrilling. Noen lette regnbyger kom og gikk uten at det ødela stemningen for oss.

Flere bilder finnes i Mortens turrapport: To grå dager på Skei

Morsomt..

Written by venkekristin 20.01.2021 19:13

La ikke merke til dato for tur sånn umiddelbart, trodde først du hadde hatt vintertelttur, så la jeg merke til "småfolket", gøy å se bilder fra lengesiden sånn plutselig :D

Sv: Morsomt..

Written by Nils 21.01.2021 07:39

Hehe, ja datoen er noe avgjørende her. ;-) Jeg fikk plutselig tid til å oppdatere noen eldre turer fra tiden før Peakbook og appen ble tatt skikkelig i bruk. Tiden flyr... jentene er liksom ikke så små lenger som de var på disse bildene. :-D