Skitur & grilling m/Helgesen - mellom Skrautvål & Leirin (06.02.2010)  3

Start point Ved Valdres skisenter (805m)
Endpoint Ved Valdres skisenter (805m)
Characteristic Cross-country skiing

Julie og jeg dro opp til Valdres for å besøke Linn Therese og Morten noen dager. Været var ikke all verden denne dagen, men vi tok en liten skitur allikevel. Vi kjørte fra Skrautvål og opp til en parkeringsplass ved Valdres skisenter. Derfra ruslet vi en liten tur på ski, før vi slo oss ned i en gapahuk ved løypa, og grillet pølser. Like ved gapahuken var det akebakke, og i den moret Linn Therese og Julie seg en stund mens Morten og jeg fikk skravlet litt.

Årene flyr

Written by mortenh 16.04.2017 08:39

Sju år siden den turen. I mellomtiden er akebakken blitt borte og gapahuken brukes aldri mer ... men skiløypa er der ... og ungene er blitt store!

Sv: Årene flyr

Written by Nils 16.04.2017 11:28

Uff ja, vemodig å tenke på hvor mange år siden det er allerede. Hvor små jentene er der... Synes selv ikke det er så lenge siden, at vi ikke har endret oss så mye, Morten.