Tusten (05.07.2019)

Ascents Søre Tusten (673m) 05.07.2019 16:30
Tusten (705m) 05.07.2019 16:38

I går kjørte jeg tog og buss til Molde for å hente ny bil i Malmefjorden. Når jeg kom til forhandleren i dag som avtalt, viste det seg at de hadde glemt å vise bilen på Trafikkstasjonen, så de fikk ikke registrert den! Samtidig fikk jeg beskjed om at MMO hadde kræsjet den ene Toyotaen min, så det var en stund det var litt mørkt for meg der.

Imidlertid fikk jeg en lånebil av forhandleren som jeg kunne bruke hjem igjen, så skulle de komme ned til uka og bytte bil med meg hjemme.

For å få brent ut noe frustrasjon ble det en stopp med en tur opp på Tusten, og det hjalp godt på humøret. Da gikk hjemturen lettere.

Lånebilen nedenfor bommen ved turstart. Dette hadde vært en fin tur på sykkel
Flott grusvei hele veien opp til antenna. På tur ned igjen møtte jeg to ganger syklister på tur oppover
Skilt og informasjon om Randonee aktivitet
Fra antennetoppen og bort på den høyeste toppen
Flott utsikt ned mot Malmefjorden
Utsikt ned mot flyplassen
Fra toppen og ned mot Molde