Rambergåsen (22.08.2016)

Ascents Rambergåsen (140m) 22.08.2016 17:09

Runder av dagen med denne toppen, mens leken enda er god.

Det har blitt sol på annenhver topp denne dagen. Heldig med værvindu på Hvaler hvor det ble grilling på svaberget :)

Missing title

Written by Mayhassen 24.08.2016 07:45

Takk for tips :) Ofte bommer i disse eksotiske skogene på østlandet, men det kan jo sjekkes ut.

Noen ganger er det jo ikke så farlig at bilmotoren faktisk blir kald mens man er på tur heller, selv om korteste vei, av en eller annen grunn, nesten alltid blir valgt.

Vakkert...

Written by rambolinda 22.08.2016 22:57

Flotte og levende turbeskrivelser fra Østfold, varmer et Østfold-hjerte. Har du tenkt å surre deg inn i Indre Enfold en tur til for å støte på nordre Stange varde, tror jeg du kan gjøre turen kortere ved å dra inn fra østsida (Marker). Burde være mulig å kjøre et godt stykke inn fra Sjøglimt eller der omkring, hvis det ikke er bommet overalt. Bare pass deg så ikke du ramler uti Ringen-tjernet.