Storås (06.10.2019)

Ascents Storås (284m) 06.10.2019 14:19
Visits of other PBEs Storås p-lomme (162m) 06.10.2019 13:58
Tur nummer to denne fine høstdagen. Parkerte ved veien der den store containeren står litt lengre oppe i grusveien. Bom stengte grusveien. Fulgte grusveien til den sluttet og fortsatte forbi noe rot rett oppover til vi kom til en trekantet stein med en rød side og en grønn side. Fant et dyretråkk som tok oss oppover. Mistet tråkket noen steder, men fant det igjen. Litt falte trær vi måtte forsere på vei oppover. Toppen ligger ikke ved den staken som er ramlet ned, men litt lengre fremme, uten markering. Vi gikk oppom flere små tuer for sikkerhets skyld. Samme vei ned. GPS sporet viser kun veien opp.
Triggerpunktet
Parkering ved bommen

Høstsol

Written by otto 10.10.2019 09:05

Samme container sto der i 2016. God tur videre i Vestfold.

Sv: Høstsol

Written by LivogKristen 10.10.2019 16:57

Ja den blir nok ikke flyttet med det første. Nå blir det ikke flere turer på meg på en lang stund. Skal operere en fot og det er lang opptrening. Blir tøft å sitte i ro og bare humpe rundt på krykker fremover, når jeg heller vil på tur! Håper å kunne komme sterkere tilbake! God tur videre i Norge dere to sprekingene.