Lirypa - Beate

Lirypa

Lirypa

Beate
(Medlem sedan: 26.12.2023)
Konto GSM GSM

Noen og 40 år gammel jente som egentlig alltid har likt seg ute, men som kun i det senere har begynt å kjenne på gleden over å komme seg ut på tur igjen. Setter aller mest pris på ulendt terreng og steder hvor jeg slipper å gå i kø ;) Liker meg best i vinterhalvåret, rett og slett fordi det er best temperatur da, og fordi det nesten garantert er ski- og trugeføre da.

Kommentarer

Titel:
Tecken kvar: 1000
Kommentarstext:
Du måste vara inloggad för att kunna skriva kommentarer.