Gråhøe i Reinheimen (20.09.2013)

Ascents Buakollen (1,683m) 20.09.2013
Gråhøe (2,014m) 20.09.2013
Søre Gråhøe (1,908m) 20.09.2013
Vestre Løyfthøe (1,941m) 20.09.2013
Østre Løyfthøe (1,921m) 20.09.2013

Eg hadde egentlig sett meg ut dette som ein skitopp frå Billingen, men for eit par veker sidan begynte eg å fundere på tanken på å ta denne til fots. Tanken var då å starte frå Lordalen og jogge mest mulig innover det flate partiet i starten.

Vekkerklokka ringte kl.5.45 i Isfjorden, og eg kom meg opp. 3 kvarter seinare var eg klar til avreise. I bilen på veg oppover Romsdalen såg eg at temperaturen nærma seg null, og ved Bjorli var det 2-3 minusgrader. Men; det var skyfri himmel og sola var på veg nedover fjella!
Bomvegen inn til Lordalen kostar 100,- og det er sjølvbetjent bom. Vegen innover er ca 2 mil.

Kl.9 stod eg klar ved Nysætri/Nordstølen, og eg starta å jogge roleg innover på sørsida av elva. Det er svært lett terreng innover i starten, og eg hadde god framdrift. Eg passerte Søre Berget, og planen var å krysse elva nord for Nordre Berget, og fortsette oppover Skarvedalen. Plutselig oppdaga eg ein svær reinsbukk som stod på ei høgde 200 meter foran meg. Eg jogga i jevnt tempo rett mot han, og som forventa så luska han avgårde då han syntes eg kom for nært.
Elva var ingen problem å krysse og etter elva vart det litt brattare, men eg klarte å halde joggetempoet oppe heilt til eg var på ca 1400 moh. No hadde eg jogga ca 10-11 km, og framdrifta hadde gått over all forventning. Tok meg litt mat og drikke, og fortsatte å gå oppover dalen. No såg eg Gråhøe "rett foran" meg, og det ga motivasjon!
Turen vidare er også lettgått, og det er først på slutten det brattner til. Frå ca 1700-1800 moh låg det snø, men det var sopass lite at den ikkje bydde på særlige problemer. 2 timer og 40 minutt etter eg starta frå Nordstølen stod eg på toppen.

Etter å ha slappa av med mat, drikke og fin utsikt fortsatte turen i retning Løyfthøene. Beina var no litt prega etter all jogginga i starten, og det vart ein lang, men likevel fin retur.

Ein sliten kropp satte seg i bilen med kurs mot Romsdalen kl.16. Viss du liker å jogge langs sti er dette ein fin variant, og som sagt er det svært lett terreng, spesielt første halvdelen.

Jeg synes

Written by mortenh 21.09.2013 10:22

det er en fin variant om man liker å gå langs sti også. Litt langtekkelig kanskje, men fint landskap og lite folk, men 100 kr. for bommen begynner jo nesten å bli litt dyrt.

Har lyst på den varianten en gang jeg også. Gikk inn her mot Skarvedalseggen en gang uten å komme til topps og har definitivt lyst på et nytt besøk. Ser ut til at det er mange rundtom som fikk utnyttet denne fine fredagen til et eller annet.

Sv: Jeg synes

Written by JPV100 21.09.2013 10:31

Ja, det er langt, og ein kan vel med fordel ta med seg telt og ta det som ein helgetur. Blant anna frista det med ein tur oppom Skarvedalseggen, og å undersøke stupet mot Dordiholet litt nærare..

Gårsdagen var definitivt rette dagen å ta seg fri frå jobb ja! :)

Sv: Jeg synes

Written by dr_oyvind 09.05.2016 15:11

Jeg ser for meg at dette alternativet som skitur er vel så flott som fra langtekkelige Billingen. Kanskje til og med på toppturski? Hva tror du?