Vestre og Store Rauddalstinden (19.09.2014)

Ascents Store Rauddalstinden (2,157m) 19.09.2014
Vestre Rauddalstinden (2,059m) 19.09.2014
Vest for Vestre Rauddalstinden (1,931m) 19.09.2014

På dag 2 på peakbooktreffet hadde eg sett meg ut Vestre og Store Rauddalstindane. Eg hadde tatt med sykkel, og starta frå Leirvassbu i 10-tida. Det er uvant å starte ein fjelltur med sykkel, men duverden så mykje tid ein sparer. Det er 8 km ned til Gravdalsdammen og ca 200 høgdemeter.

Turen starta med 8 flotte km på sykkel. Hurrungane i bakgrunnen.
Dagens mål dukka opp langs vegen nedover Gravdalen.

Eg la frå meg sykkelen ved Gravdalsdammen og starta på motbakkane. Nesten heile fjellsida låg i skuggen, men på slike varme haustdagar er det egentlig greit. På motsatt side av Gravdalen vart det flottare og flottare utsikt mot Smørstabbtindan.

Gravdalstinden og Storebjørn.

På Vestre måtte eg ha ein liten matbit før eg tusla vidare mot Store, der eg tilbragte 1-2 timar i solskinnet.

Utsikt frå Vestre, mot bl.a Skarddalseggje og Rauddalseggje. Store Rauddalstinden oppe til høgre.
Utsikt mot Smørstabbtindan. Vestre Rauddalstinden i front.
Panorama frå toppen.

Missing title

Written by Þróndeimr 22.09.2014 19:55

Sykkel er tingen! Ser jeg burde ha vært i Jotunheimen på fredag, definitivt bedre vær da enn på lørdag!

Sv:

Written by JPV100 22.09.2014 21:12

Sykkel er definitivt tingen i Gravdalen ja! Det var hyggelig å treffe deg i helga!