Jutulen i Nord-Aurdal (30.03.2020)

Start point Jutulstølen (930m)
Endpoint Jutulstølen (930m)
Ascents Jutulen (1,060m) 30.03.2020 16:57
Tveitastølfjellet Sørøst (1,043m) 30.03.2020 17:43
Visits of other PBEs Jutulstølen parkering (930m) 30.03.2020 16:30
På Jutulen
Parkeringa før Jutulstølen

Vi oppdaga at vi plutseleg ikkje lengre hadde vore på alle "raude" toppar i Nord-Aurdal, så da måtte det bli ein tur til Jutulen. Da det var spådd fint vêr og vindstille i dag, men litt dårlegare utover veka, passa det bra å gjere det i dag. Vi såg at Olepetter (Ole-Petter Andersen) hadde vore der i går, og starta i frå Jutulstølen, så da køyrde vi og inn dit.

Kristine gjekk på randoneeski og eg på telemark. Det fungerte bra, men ikkje den heilt store nedkøyringa på den harde snøen, men betre enn om vi hadde hatt langrennsski. Ein kort og fin tur.

Etter turen fann vi ut at vi ville oppom Tveitastølfjellet. Vi køyrde opp vegen søraust for toppen, Skrivarlivegen, og parkerte berre 23 høgdemeter og 180 meter unna toppen. Sida det var ein såpass kort tur gadd vi ikkje ta på feller, men gjekk fiskebein opp. Vi brukte under 9 minuttar opp og ned.

Flott utsikt på båe toppane, særleg mot Mellane, Skaget, Gausdal Vestfjell og Synnfjellet.