Skjeltrene (07.03.2020)

Start point Grønnebrune (950m)
Endpoint Grønnebrune (950m)
Ascents Skjeltrene (1,393m) 07.03.2020 13:37
Kristine på toppen av Skjeltrene
Starten frå bilvegen
Kristine leder ann
Kristine nærmar seg 1330moh

Det var meldt strålande vêr denne dagen, så vi planla å køyre til Maristova og gå på Suletinden og Sulefjellet. Men da på bilturen såg vi at vêrmeldinga ikkje var like bra, og det skulle bli overskya der tidleg, fann vi ein ny tur.

Valet fall på Skjeltrene på Filefjell. Vi parkerte i vegkanten ved Grønlistølen. Derifrå gjekk vi oppover i relativt tett fjellbjørkeskog. Vi hadde eigentleg tenkt til å gå rett opp på toppen i frå vatnet på 1178moh, men snøskredvarslet frå Varsom.no og nokre store skavler, gjorde til at vi val å gå litt meir rundt og opp på toppen.

Flott utsikt på toppen, men det vart litt overskya. Heilt vinstille heile dagen, veldig godt å kunne ta av fella på skia utan vind.

Nedkøyringa var litt hard på toppen, men veldig fin frå 1300moh og nedover. Litt kjedeleg parti med mykje staking og gåing forbi vatnet på 1178moh, før det vart fin skoggskøyring ned til bilen.

Ein skikkeleg flott tur. Årets første skikkelege telemarkstur.

Nesten oppe på vatn 1178moh, Suletinden og Sulefjellet bak
Innover mot Grønevatnet, Jotunheimen i det fjerne
På toppen
Kristine på veg ned frå toppen