Lofottur dag 4: Hornsheia, Moberget, Å og Røstlandet (17.05.2019)

Ascents Hornsheia (153m) 17.05.2019 10:43
Gammelkirka på Røstlandet (4m) 17.05.2019 21:29
Turen på Moberget. 1,7 km - 133 hm - 42 min
Litlandstabben i Å. 0,5 km - 58 hm - 14 min

17.mai, og Røst var hovudmålet for dagen. Vêret var framleis dårleg. Skodda låg lavt over Lofoten, og høge toppar freista ikkje. Fyste tur gjekk på Hornsheia i Gravdal. Det var ein kort tur med godt råk. Men vêret var begredeleg og ingen utsikt. Etter Hornsheia køyrde vi vidare utover Lofoten og håpa på at vêret skulle betre seg.

Andre tur vart Moberget på Moskenesøy i Flakstad kommune. Vêret var framleis ikkje noko å skryte av, men det var ein fin, liten topp.

Vi køyrde så vidare i Å, der vi gjekk ein bitte liten tur, før vi drog til Moskenes. Vi parkerte på fergekaia, og lagde oss middag, før vi gjekk på ferga til Røst. Forbi Værøy var det pent vêr, men da vi kom fram til Røst var det skodde og vind.

Etter å ha traska innover Røstlandet med tunge sekker, fann vi ein teltplass på baksida av fotballbana. Etter å ha satt opp teltet, gjekk vi ein runde på Røstlandet. Vi vitja gapahuken, kyrkjeruinane og høgste punkt.