Førske skitur denne sesongen og den gikk til Fisketjernnuten (13.11.2021)

Startpunkt Valdresflye (1.391m)
Endpunkt Valdresflye (1.387m)
Tourcharakter Tourenskilauf
Tourlänge 2h 01min
Entfernung 5,0km
Höhenmeter 146m
Besteigungen Fisketjernnuten (1.527m) 13.11.2021

Vinteren lar vente på seg i lavlandet i år. Litt som ifjor da det ikke ble kjørt opp løyper hjemme i Eidsvoll før langt ut i desember. Håper ikke det blir sånn som på 80 og 90 tallet da det sjelden var snø og skiføre i det hele tatt.. Vel, ivrig etter å gå på ski, så da fikk jeg ta turen opp på Valdresflye som er rimelig snøsikkert. Der var det til og med kjørt opp skispor selv om det ikke var oppdatert på skisporet.no. Ganske mange hadde tatt turen opp hit så det var parkert en del biler langs veien.

Jeg hadde med fjellskia, og føret var perfekt for det. Kimi og jeg fikk vi en fin tur opp på Fisketjernsnuten. Det ble også en lang rast med kaffe og turmat. Fint vær var det og:-)

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.