Toreheia (21.05.2023)

Ascents Høgeheia (552m) 21.05.2023 12:42
Toreheia (717m) 21.05.2023 13:17
Visits of other PBEs Yndestadhøgeheia (610m) 21.05.2023 13:03

Oppsummert enda dagen med tidene 4:42 på tur og 6:36 i bil. Bilen går på billig el-drift, og det freista med tilgjengelege toppar på over 500 pmf. Sist veka var min kraftpris alt medrekna, kr 1,38 pr. kwt. Med forbruk på 63,2 kwt kosta det kr 87 på 430 km. Vasskraft frå Lærdal ! Med nøyaktig bruk av Peakbook-appen fann eg grinda og merka sti opp til heia. Følgde sti til eg hadde passert tre hytter på ulike stader. Så bar det rett opp på Høgeheia etter tre-pinnar med raude merke. Her oppe var det postkasse og sjekk-ut på Ut-appen. Følgde så ryggen vidare til Yndestadhøgeheia. Her var det framifrå utsikt til fjella, og ned til Stongfjorden. Vidare på tendens til sti rett fram til ei høgd, dreia venstre og opp til varden. Flott varde og fin utsikt. Sjekk-ut her også. Nedatt gikk eg rundt vatnet for variasjon sin del. Litt eldre merking var stadvis. Men lett å finne fram. Frå hytta overfor vatnet, kom eg inn på den stien som eg følgde opp. Overskya og fin temperatur. Fint oppi heia her, og ein raskare tur enn forventa.