Systerskardfjellet og Hamarskardtoppen (12.11.2022)

Ascents Systerskardfjellet (1,498m) 12.11.2022 14:48
Systerskardfjellet Øst (1,486m) 12.11.2022 14:54
Hamarskardtoppen (1,444m) 12.11.2022 15:22
Visits of other PBEs Fløgatjerne parkering (1,027m) 12.11.2022 13:46

Dagens tur nr. to. Parkerte på stor parkeringsplass merka Røgjin. Fyrst eit kort stykkje på grusveg, før eg tok venstre der merka sti gikk vidare til Buaklanten. Prøvde å finne ei rute med jamn fin stigning, og mykje av ruta var på umerka sti. Greitt å gå her. Nådde toppen etter litt over ein time. Fin utsikt. Topp-nåla stod litt for langt nord (på trignometrisk punkt). Gikk vidare til øst-toppen, og så bratt ned i skard, før ruta opp til dagens siste topp, Hamarskardtoppen. Herifrå var toppane Totten og Storehorn svært makrerte og flotte. Fin utsikt i alle retningar, og kveldslyset gjorde seg gjeldande. Fiint. Då var det berre å finne ei rett rute nedatt til bilen. Litt lyng-baksing, men ikkje av verste sort.

Hestebotn med Hestebottfjellet, som eg gikk til tidlegare på dagen.
Storehorn sett frå Systeskardfjellet.
Mot Totten.
Systerskardfjellet øst. Såta til høgre.
Mot Blåbergi og Reineskarvet.