Nasjonaldag på sitt vakraste i "bakgården" Jostedalsbreen... (17.05.2024)

Ascents Raudskarvfjellet (1,887m) 17.05.2024 09:53
Storenosa (1,803m) 17.05.2024 09:53
Tverrfjellet nord (1,838m) 17.05.2024 09:53

Høyr på bekken, koss det sildrar! Tømme vinteren i ei elv. Late tima og lange kvelda. Ligg å venta på dagen som kjem. Sjå sole imot lyset! Tenk så godt me skal ha det ilag! Ligg mjukt i ei eng som gjer nytta si som seng, berre gå hånd i hånd ein sommerdag.

Dette er nasjonalromantikk, natur & medmenneskelige verdier som står aller høgst av alle verdier i livet. Virkelig er dette som vi har rundt oss av unik natur og kontraster, som ein berre kan drømme om. Det er desse finurlige eventyra som gir livet! Det starter her...

Kjenner meg heldig som kan nyte øyeblikket med eit barnebarn som knapt er året. Og som allerede verdsetter naturen, detaljer & omgivelsane rundt seg og ikkje minst viser stor glede av dette.
Etter å ha sett den lille yngre si interesse av natur finesser. Blir eg alltid glad for å sjå det som viser fokus på å ta vare på Nasjonal skattane våre. Det er ingen selfølge lengre...

Nydelige meldinger og vårskitur opp Erdalsbreen på tenkte topper ligg inne i nokre fridager og på sjølvaste 17 Mai. Litt folk å treffe med samme driv til desse dagane å nyte det gode veret i storslått natur. Etter jobb bar turen opp til Infimus 880 moh ved Erdalsbreen. Eit fint utgangspunkt for dei tenkte fjella på breen på sjølvaste nasjonaldagen. :) Det har vore veldig høge temperaturer i lengre tider og blåisen var begynt å vise seg. Vatnet var ikkje gunstig å krysse og dei siste snøbruer over elva, smuldra opp i varmen ved enden av dagen. Tausikring var nødvendig i returen over elva, som fossa bra i snøsmeltinga og høge temperaturen.

Eit flott turområde og tilrettelagde stier til Vetledalseter med majestetiske Strynekåpa 1543 moh i framgrunn.
Ferden vidare gjekk ifrå Vetledalseter til Infimus ved Erdalsbreen.
Solnedgang ved brua til Vetledalseter.
Kveld ved Infimus 880 moh
Tidligere pionerer i området ! :)
Flott skrevet ifrå ein lokal i dette området.!

Hærleg å nyte frukost og vakne opp til sjølvaste nasjonaldagen ved Infimus for vidare ferd til nye fjell og eit lekkert breområde ved Lodalskåpa. Eit par hadde tanker om å gå Josten på langs. Vi snakka med dei på parkeringa og delvis undervegs! Skal tru om dei nådde målet sitt! :)
Med varmen var det bråte-føre og ryggen opp til Tverrfjellet nord 1838 moh var bratt i slusj! Snøeggen var det lite hald i og det var djupe glipper imellom fjell og snørygg. Då første ryggen av Tverrfjellet var nådd, var skuet og forholda til topp punktet med ei slusj- egg lite attraktiv. Topp punktet av Tverrfjellet står seg ifrå den andre kanten, enkelt og greit.

Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen! Lekker start opp Erdalsbreen :)
For ein dag...:)
Opp Erdalsbreen mot første mål til Tverrfjellet
Ved Tverrfjellet mot Lodalskåpa
Ifrå Tverrfjellet mot neste fjell mål Raudskarvfjellet 1887 moh
Ifrå Tverrfjellet nord
Gratulerer med dagen ifrå Tverrfjellet nord med høgste punkt av Tverrfjellet og dronninga Lodalskåpa i fin bakgrunn! Det var eindel folk å skue på toppen av Lodalskåpa. Særdeles heldige med ver og dag i storslått natur.
 Nesten som ein innsjø...
Digger livet på dette viset!
Raudskarvfjellet med snøhøgde! Fastfjellet er registrert!
Retur ifrå Raudskarvfjellet 1887 moh
Framleis 17 mai og nasjonal dag :)
Føret krever sitt i varmen! Men, framleis heilt greit!
Stor stas å sjå desse Jerve spora ved Storenosa
Ifrå toppen av Storenosa 1803 moh
Finner roen med å lage kveldsmaten i desse omgivelser!